פיקוח בניה וניהול בניה של בניינים ובתים פרטיים

פיקוח בניה וניהול בניה של בניינים ובתים פרטיים

בניית בית היא חלומם של זוגות רבים בישראל. כאשר בונים בית צריך להקפיד על הבטיחות שלו ועל כך שהוא יהיה ראוי למגורים. בכל פרויקט בניה בין אם של בניינים ובין אם של בתים פרטיים צריך שיהיה פיקוח. פיקוח בניה יכול לאפשר ניהול נכון של הפרויקט ושמירה על הבטיחות שלו. בדרך כלל מי שמפקח על איכות הבנייה של בניינים או בתים הוא מהנדס בניין.

מהנדס בניין איכותי יודע להצביע על ליקוי בניה ועל בעיות בבנייה של כל מבנה שנמצא בבדיקה. בדיקה איכותית ובקרה של תהליכי הבנייה יבטיחו את הבטיחות של המגורים בבניין או בבית חדש. חשוב להבהיר שגם במקרה של שיפוץ בתים או בניינים כדאי שיהיה פיקוח איכותי של מהנדס בניין בשביל להבטיח שתהליכי הבנייה יהיו איכותיים ולפי הספר.

מפקח בניה – לבניה בטוחה של בנייני דירות

מפקח בניה יכול לסייע מאוד בבנייה של בנייני דירות. בנייה של בנייני דירות למן היסוד יכולה להיות מאתגרת מאוד. מהנדס בניין מורשה ומומחה חייב ללוות תהליך בנייה של מבנים לגובה. בנייה לגובה מהווה אתגר הנדסי ויש לשים לב בה להרבה מאוד פרטים שונים בה כמו למשל בניית הצנרת או בנייה של מערכת החשמל בבניין.
הקפדה על כללי הבטיחות בבנייה תהפוך את הבניין למקום שנעים ובטוח לחיות בו לאורך זמן רב. בנייה לא נכונה מבחינה הנדסית יכולה לסכן נפשות ולהוות איום ממשי על החיים של דיירי הבניין, מהנדס אשר מפקח על הבנייה בצורה מקצועית יכול למנוע את הסיכון ולהפחית אותו.

פיקוח בניה – ובניה איכותית של בתים פרטיים

פיקוח בניה יכול לאפשר בניה איכותית של בתים פרטיים. בניה של בית פרטי מהווה תמיד רגע מכונן בחיים ורווי התרגשות. בנייה של בית חדש מהווה נקודת מפנה בחיים – פתאום יש למשפחה שלכם איפה לגור ואפשר להתחיל לחיות את החיים ולהתקדם בהם מבחינה מקצועית ואישית. כאשר בונים בית פרטי חשוב לוודא שהבית בטיחותי מאוד. בשביל שיהיה ניתן לאכלס את הבית צריך לקבל טופס 4 (טופס אישור לאכלוס הבית).
קבלת הטופס המאושר תלויה ברמת הבטיחות של הבנייה – האם מערכות החשמל והמים בבית בנויות לפי התקן, והאם הבית בנוי בצורה נכונה נגד שריפות או אסונות אחרים. קבלת האישור תלויה בין השאר בחברת החשמל ובמכבי האש. כאשר הבית נמצא תחת פיקוח מקצועי אז גוברים הסיכויים שיהיה ניתן לקבל את האישור מהר – כי הבית עומד בכל הסטנדרטים לפי הפיקוח.

שתף את המאמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

מאמרים נוספים

עוד טיפים לבחירת מפקח בנייה

אם אתם נמצאים בשלבים של טרום הוצאת פרויקט בנייה אל הפועל, קרוב לוודאי שתרצו לעשות שימוש בכל הכלים שברשותכם בכדי להבטיח שהפרויקט יתבצע על הצד הטוב ביותר.

קרא עוד »